[O2] OSADY W KOLEKTORZE SSĄCYM O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • berecik01
    Classic
    • 2013
    • 2

    [O2] OSADY W KOLEKTORZE SSĄCYM O2

    Hm.. wałki widzę ze i po 300-400 zł można wyhaczyć. Skrzyni jeszcze nie szukałem ale widzę ze też są tansze troszke też..
    ale w takim razie jednak jest szansa na AWD w mojej skodzie..
  • maxio
    Classic
    • 2011
    • 15

    #2
    [O2] OSADY W KOLEKTORZE SSĄCYM O2

    WITAM !

    W ostatnim numerze tygodnika "Motor" jest duzy artykuł w dziale "używane" dot. Octavii.
    W opisie typowych usterek jest wspomniane o gromadzących się osadach w kolektorze ssącym silników z wtryskiem bezpośrednim. Czy ktoś miał do czynienie z czyms takim i wiadomo jak się pozbyć ewentualnie tego dziadostwa ?
    Pytam dlatego ,że auto jest ekspolatowne przez żone głównie w mieście ,i ostatnio przejechałem się octavka i okazało się ,że jest mocno przymulona ,tzn ma gorszego kopa niz wcześniej a jezdzi tylko na etyl. 98. Przebieg 35 tys km ( oryg. od nowości) 8) .
    Pozdr.
    Czarna turbo torpeda

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      Dotyczy wszystkich silników z wtryskiem bezpośrednim, więc nie jest to żadna nowość.
      Pozbycie się osadów polega na rozbieraniu i czyszczeniu tego wszystkiego nic tu nie wymyślisz.
      Nie wiem czy jazda po mieście ma tu znaczenie, może to wcale nie osady - mały przebieg.
      Wlej 95, może będzie lepiej
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • AdamB
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 8033
        • Octavia IV (NX3)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        maxio, jeżeli auto jest eksploatowane tylko z niskimi prędkościami obrotowymi to nie ma się co dziwić , że auto zamulone. :wink:
        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

        Komentarz

        • maxio
          Classic
          • 2011
          • 15

          #5
          Zamieszczone przez AdamB
          maxio, jeżeli auto jest eksploatowane tylko z niskimi prędkościami obrotowymi to nie ma się co dziwić , że auto zamulone. :wink:
          Domyslam się ,że należałoby " przegonić" od czasu do czasu auto żeby miało ochote jechać :wink: . A swoją drogą to ciekawy jestem czy temperatura otoczenia ma wpływ na osiągi silnika ,tzn czy np. komputer nie ogranicza mocy silnika w przypadku kiedy na dworze sa ujemne temperatury ??
          Czarna turbo torpeda

          Komentarz

          • AdamB
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 8033
            • Octavia IV (NX3)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #6
            maxio, jak autem jeździ się w miarę dynamicznie (nie mam tu na myśli ostrego deptania) i więcej po trasie niż po mieście to z autem nie ma problemów. Tu na forum panuje moda na udowadnianie , że TSI pali ciut więcej niż TDI. Przy takim stylu jazdy każdy silnik się zamuli i nie ma co mieszać do tego pogody.
            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

            Komentarz

            • Ceed1
              Rider
              • 2012
              • 461

              #7
              To nie moda. To fakt.

              Komentarz

              Pracuję...